StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetEKONOMSKA I TRGOVAČKA ŠKOLA U DUBROVNIKU PREDSTAVILA PROJEKT

Jačanje komunikacijskih kompetencija učenika srednjih ekonomskih škola

Piše PSD.
20. kolovoza 2013. - 16:15
1376992108ETS_-_VOC.COM_19.08.213._BY_ZT_-_2
Ekonomska i trgovačka škola u Dubrovniku predstavila je danas na konferenciji za novinare projekt „Jačanje komunikacijskih kompetencija učenika srednjih ekonomskih škola – VOC.COM“ u dubrovačkom hotelu Lero.Kada su se prijavili na natječaj razmišljali su kako bi mogli pridonijeti modernizaciji školskoga kurikula, i to takvoj koja bi rezultirala poboljšanjem položaja učenika na zahtjevnom tržištu rada. Odlučeno je da dođe do usavršavanja na području komunikacijskih kompetencija. Nadali su se da će njihova projektna ideja biti zanimljiva i konkurentna, posebice zato jer su na osnovi prethodnih iskustava s EU projektima, primijetili da sredstva iz EU fondova češće dobivaju strukovne škole koje obrazuju učenike za proizvodna zanimanja. Inspiraciju su našli u dugogodišnjoj suradnji s Govorničkom školom Hrvatskoga filološkoga društva koja redovito organizira tečajeve za srednjoškolce. Primijetili su da njihovi učenici – polaznici Govorničke škole – ostvaruju bolje rezultate u predmetima koje traže komunikacijske vještine (Hrvatski jezik, Poduzetništvo, Vježbovna tvrtka i dr.), radije se uključuju u izvannastavne aktivnosti i općenito su aktivniji u školskom životu. Tako nam se nametnula misao da je baš usavršavanje komunikacijskih kompetencija učenika ekonomskih škola ona „dodana vrijednost“ koja bi osnažila njihov položaj na tržištu rada. Potvrdu su našli i u rezultatima nekoliko anketa koje su određeni portali provodili među poslodavcima u Hrvatskoj i BiH te u anketi koju su sami proveli među poslodavcima lokalne zajednice.
26. travanj 2024 06:15