StoryEditorOCM
ArhivMEĐU 22 DESTINACIJE
Turističke zajednice Korčule i Pelješca u pilot projektu HTZ-a
2. rujna 2014. - 20:35
U svim turističkim zajednicama na otoku Korčuli i poluotoku Pelješcu vrše se zadnji pripremni radovi za sudjelovanje u pilot projektu ovogodišnje turističke posezone kojega provodi HTZ, kaže Hana Turudić, direktorica korčulanske Turističke zajednice. Nedavno je Turističko vijeće HTZ donijelo odluku o izboru 22 destinacije koje će sudjelovati u razvoju i promociji atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone.- Zajedničkom kandidaturom otoka Korčule i poluotoka Pelješca, uspjeli smo ispuniti uvjete i sad se operativno odrađuju pojedini zadaci za projekt u kojemu je cilj razviti turistički proizvod, koji već i postoji, ali koji će se projektom HTZ bolje promovirati. Za koji dan će se formirati stručni odbor s ljudima iz TZ i onima koji se bave turizmom - Turudić. Iz Dubrovačko-neretvanske županije se ubrajaju Dubrovnik rivijera – kultura, vino i gastronomija, te Korčula i Pelješac – kultura, vino i gastronomija. Područje otoka Korčule i Pelješca obuhvaćaju: TZ Vela Luka, Blato, Smokvica, Korčula i Lumbarda, a Pelješac: Orebić, Trpanj, Janjina i Ston.Prema podacima HTZ, nakon postupka kandidiranja uočeno je kako su odvojene kandidature podnijele destinacije koje pripadaju logičnim turističko-geografskim cjelinama i imaju kompatibilnu ponudu, koja bi objedinjena imala veću tržišnu snagu. Polazeći od navedenog, dio turističkih destinacija naknadno je izrazio spremnost na spajanje, odnosno objedinjavanje s drugim destinacijama, čime su u konačnici formirane 22 destinacije, 14 na jadranskom i osam na kontinentalnom području. - Kako Korčulansko-Pelješko područje ima ključne turističke proizvode, ovo će udruživanje moći ponuditi tržištu raznovrsniju, bogatiju, atraktivniju i konkurentniju ponudu, upravo u posezonskom razdoblju, kada je smanjena turistička potražnja - zajednički zaključuju TZ s ovog područja, uz očekivanje povećanja turističke potrošnje, a time i produženju sezone.Za ovu komunikacijsko-marketinšku kampanju, uvesti će se sustav PPS oznaka i certificiranja, kojim će biti obuhvaćeni subjekti javnog i privatnog turističkog sektora. HTZ će odabrati logotip i komercijalno ime s ciljem brendiranja PPS ponude i destinacija, uz izradu PPS internetskih stranica. HTZ najavljuje da će iskustva ovog pilot projekta poslužiti kao vrlo kvalitetna polazišna točka za planiranje pravovremene i cjelovite PPS komunikacijske kampanje u 2015., uz trajni proces koji će se odvijati u destinacijama, a paralelno s kojim će se mijenjati Zakon o turističkim zajednicama.Tekst i foto: Nikola Perić