StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetZAŠTO JE PROPALA PRODAJA HOTELA MAESTRAL
Rastjerali investitore tražeći stotine milijuna kuna
17. rujna 2014. - 15:10
Uvjeti prodaje većinskog državnog udjela u Hotelima Maestral očito su bili tržišno neprihvatljivi potencijalnim investitorima te će se oni detaljno analizirati i najvjerojatnije će se pripremiti novi natječaj, kažu iz Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI), komentirajući na upit Hine činjenicu da za tu tvrtku nije stigla nijedna obvezujuća ponuda.Tako je neuspješno završio drugi krug privatizacije te dubrovačke hotelijerske tvrtku, započet još krajem veljače.U drugom, obvezujućem krugu natječaja za prodaju 68,25 posto dionica Hotela Maestral u državnom vlasništvu tražilo se početnih 168,3 milijuna kuna te još 90 milijuna za ulaganja i to iz vlastitih sredstava investitora u roku od najviše tri godine, pri čemu bi svi smještajni objekti trebali biti na razini najmanje četiri zvjezdice.Iz DUUDI-ja podsjećaju da su u tom drugom krugu uvjeti bili definirani sukladno odluci Upravnog vijeća CERP-a od 1. srpnja ove godine, odnosno, kako kažu, početna cijena definirana je sukladno zakonu i uredbi, temeljem procjene ovlaštenog investicijskog/financijskog savjetnika, a uvjeti su bili usuglašeni s nadležnim ministarstvom.Rok za podnošenje obvezujućih ponuda za tu kupnju istekao je 9. rujna ove godine. Nitko od potencijalno zainteresiranih 18 ponuđača, koji su u prvom neobvezujućem krugu poslali pismo namjere, nije podnio obvezujuće ponude u roku od 60 dana od poziva CERP-a. Kako kažu iz DUUDI-ja, u tome roku bila je otkupljena samo jedna ponudbena dokumentacija.