StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoTURISTIČKI SAJAM ITB U BERLINU

TUI: Sigurni smo da možemo napraviti ekskluzivno ljetovalište u Kuparima

Piše PSD.
6. ožujka 2015. - 21:00
- Planovi su nam u idućih pet godina dovoditi godišnje u Hrvatsku pola milijuna turista. Zbog toga smo jako zainteresirani za nove investicije u hrvatski turizam i mogu najaviti da ćemo dati obvezujuću ponudu za Kupare na sljedećem natječaju koji će uskoro biti raspisan. Pažljivo analiziramo sve planove, mogućnosti i brojke, i siguran sam da možemo napraviti ekskluzivno ljetovalište u Kuparima - kazao je Johan Lundgran, potpredsjednik TUI-ja, nakon sastanka s hrvatskom turističkom delegacijom u Berlinu koju je predvodio ministar turizma Darko Lorencin, koji je informirao TUI o novim programima u Hrvatskoj, piše Slobodna Dalmacija.- Puno ulažemo u Hrvatsku i očekujemo da će i turistički rezultati biti sve bolji jer je to iznimno atraktivna zemlja, sigurno jedna od najljepših na Mediteranu. Ove smo godine s lokalnim partnerima u Hrvatskoj ušli u zakup novih hotela, imamo nove zrakoplovne linije prema jadranskoj obali i vjerujemo da ćemo u 2015. utrostručiti turistički promet u vašoj zemlji, a to znači i da ćemo imati 200 tisuća putnika na razini naše grupacije. Zainteresirani smo i za druga ulaganja u Hrvatsku, poput Brijuna za koje sam siguran da su vrhunski projekt – ističe Lundgran.Dubrovački ‘Plat’Inače, TUI je s partnerima “Agrokorom” i meksičkom hotelskom grupacijom “Karisma” već dvije godine prisutan u Hrvatskoj, te je preko tvrtke “Karisma Adriatic” već kupio “Hotele Živogošće”, a s hrvatskim partnerima upravlja i “Hotelima Podgora”.Trenutno je pred potpisivanjem ugovora za dubrovački “Plat”, pa taj turistički div, koji posluje u 180 destinacija svijeta sa 77 tisuća zaposlenih i 19 milijardi eura godišnjeg prometa, na velika vrata ulazi u hrvatski turizam. TUI godišnje u svijet šalje 30 milijuna putnika, a u Hrvatskoj imaju u zakupu postelje u 65 jadranskih hotela. Svi TUI-jevi čelnici posebno ističu Split i Splitsko-dalmatinsku županiju kao apsolutno najzanimljivije destinacije u njihovim programima i planovima za budućnost.Na Svjetskoj burzi turizma ITB u Berlinu, hrvatska turistička delegacija razgovarala je i s drugim velikim turoperatorima, pa je tako “Thomas Cook” informirao kako je od ove godine u svoje kataloge postavio programe cijele jadranske obale, ali i Slavonije, Zagreba.Njihove poslovne informacije govore kako im se za 2015. godinu Hrvatska prodaje bolje od drugih mediteranskih zemalja. Trenutno najbolje ide rezervacija odmora za privatne vile i apartmane koje u zakupu ima “Novasol”, koji bilježi rast rezervacija za Jadran od 20 posto.Ružica Mikačić/Slobodna Dalmacija
19. travanj 2024 01:46