StoryEditorOCM
ŽivotMISLE DA SMO SLIJEPI

Iskoristili Dubrovnik da glumi Italiju

Piše PSD.
24. svibnja 2015. - 14:18
Kanadska komunikacijska i medijska kompanija Rogers Canada objavila je prije mjesec dana reklamni spot u kojem promoviraju uslugu roaminga u europskim zemljama, donosni Dnevnik.hr.

Jedna od zemalja je i Italija, koju u reklamnom spotu glumi Dubrovnik, odnosno fotošopirani Stradun.  

'To nije Italija, to je Hrvatska. Rogers stvarno bi trebali promijeniti svoje lažno glašavanje. Prodavati grad za ono što on nije - nije cool', piše još jedan korisnik YouTubea.

Oglasila se i kompanija koja je korisnicima pojasnila da su kao i u filmskoj industriji i u oglašavanju koristili London i Dubrovnik da predstavljaju nekoliko mjesta u Europi'.



dubrovački vjesnik
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 01:18