Kanadska komunikacijska i medijska kompanija Rogers Canada objavila je prije mjesec dana reklamni spot u kojem promoviraju uslugu roaminga u europskim zemljama, donosni Dnevnik.hr.
Jedna od zemalja je i Italija, koju u reklamnom spotu glumi Dubrovnik, odnosno fotošopirani Stradun.
'To nije Italija, to je Hrvatska. Rogers stvarno bi trebali promijeniti svoje lažno glašavanje. Prodavati grad za ono što on nije - nije cool', piše još jedan korisnik YouTubea.
Oglasila se i kompanija koja je korisnicima pojasnila da su kao i u filmskoj industriji i u oglašavanju koristili London i Dubrovnik da predstavljaju nekoliko mjesta u Europi'.
Jedna od zemalja je i Italija, koju u reklamnom spotu glumi Dubrovnik, odnosno fotošopirani Stradun.
'To nije Italija, to je Hrvatska. Rogers stvarno bi trebali promijeniti svoje lažno glašavanje. Prodavati grad za ono što on nije - nije cool', piše još jedan korisnik YouTubea.
Oglasila se i kompanija koja je korisnicima pojasnila da su kao i u filmskoj industriji i u oglašavanju koristili London i Dubrovnik da predstavljaju nekoliko mjesta u Europi'.